“Gräslig” perrong i Flen

"Gärslig" perrong i Flen Igår gjorde jag mitt första besök i Flen någonsin även om besöket inskränkte sig till ett tågbyte. Visserligen har jag stannat med IC-tåg där tidigare men aldrig i min 64+ åriga liv stigit av.

Dock överraskades jag av den “gröna” perrongen där gräset nästan tagit över hela perrongen.

Kanske miljövänligt men man måste kolla noga att man inte får färstingar på benen när man går på perrongen.

3 svar to ““Gräslig” perrong i Flen”

  1. Jonas J Says:

    Lämpligast att göra i Flen är att ta sig en glass av traktens leverantör (GB) och sedan åka till Malmköping. Spana in ”tvärsnittet” av Sverige och sedan åka lite spårvagn. En höjdare!

    • arskortguldsj Says:

      Jonas J,

      Man tackar för tipset.

      Kanske dags att fundera på att skaffa nytt årskort för just nu snärjer jag runt som en galning för att ”hinna med” alla spännande resor.

      /Årskort Guld SJ

  2. Johan Says:

    du Årskort Guld åk till malmköping v26 i sommar men åk inte på onsdag
    men anars tror jag att vi komer köra 7 minuterestrafik

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 66 andra följare

