SJ kan inte ta emot reklamationer – Ett tips

clip_image001

Jag och flera har försökt att skicka in reklamationer till SJ via det formulär som finns på hemsidan men får bara felmeddelande om tekniskt fel.

Får du samma fel kan du alltid skicka in din reklamation direkt till Kundombudsmannen på dennes e-postadress nedan:

E-postadress till SJ Kundombudsman

Men prova först att skicka in den vanliga vägen för då kommer rekl-amationen rätt redan från början.

Annonser

5 svar to “SJ kan inte ta emot reklamationer – Ett tips”

  1. Joakim Says:

    Och där blev kundombudsmannens e-postadress listad hos halva internets spam-register, inte bra att skriva ut e-postadresser direkt på sidor sådär, det är ett garanterat bra sätt att dra på sig spam i mängder…

    • arskortguldsj Says:

      Joakim,

      Kanske värre är att man inte kan skicka in reklamationer till Kundombudsmannen och inte ens reklamera att man inte kan det. 🙂

      Men du har helt klart en bra poäng i detta med att publicera e-postadresser så jag gjorde en annan lösning i form av en bild istället.

      Jag tror inte e-postspindlarna hittar/bryr sig att leta efter sådana e-postadresser.

      Tack för tipset!

      /Årskort Guld SJ

  2. Joakim Says:

    Bilder är ett bra bot mot internets alldeles egna svinflunsa, som dock är ständigt närvarande och svår att undkomma, bra lösning! 🙂

  3. By Says:

    Man undrar ju hur lång tid det ska ta innan dom fixar det…. Jag anmälde det via telefon den 4/11 och idag igen….. och när jag anmälde det idag så var det inget som dom hade hört nåt om förut….

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: