Tågradio med Årskort Guld SJ

image

Idag fick jag tillfälle att prata om mitt tågresande i Radio Stockholms eftermiddagsprogram.

Ni kan höra avsnittet genom att klicka på länken och vänta till 15:40 där ”Tågradion” börjar.

Luta er sedan tillbaka och lyssna på “Tågradio med Årskort Guld SJ”.

9 svar to “Tågradio med Årskort Guld SJ”

  1. Lennart Says:

    Hej Jan-Erik
    Vilken dag gällde att lyssna på dej i radion? Jag hittar inget via länken. 😉
    /Lennart

    • arskortguldsj Says:

      Lennart,

      Tack för att du var uppmärksam. Nu skall det fungera.

      /Årskort Guld SJ

      • Lennart Says:

        Hej igen.
        Via postvagnen fick jag en länk som funkade, men om jag försöker den som du har lagt in ovan så protesterar min Windows Media Player som inte stöder filformatet!?
        Men det var mycket trevligt att få höra dej och även läsa om dej, både i Haninge Tidningen och i Aftonbladet 🙂
        /Lennart

      • jankai Says:

        Lennart,

        Men fungerar det inte nu då ? Dessutom tack för sina vänliga ord.

        /Årskort Guld SJ

  2. Lennart Says:

    Hej Jan-Erik

    Hur lyckas du lägga in länkar här på bloggen? Min ser bara ut så här:
    http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=76

    /Lennart

    • arskortguldsj Says:

      Lennart,

      Jag har som ”ägare” av bloggen tillgång till en mer kraftfull editor som kan mera än vad du som läsare av bloggen har tillgång till.

      Med editorn kan jag tex skriva i fetstil eller kursivt eller lägga in bilder.

      /Årskort Guld SJ

  3. Lennart Says:

    Ha, nu gick det och kl 15.40 börjar det 😀
    /Lennart

    • jankai Says:

      Lennart,

      Bra. Då ändrar jag tidsreferensen som tydligen blir annorlunda med den nya länken. Tusen tack!

      /Årskort Guld SJ

  4. Joel Gustafsson Says:

    Värst vad många från etern kontaktar dig nu!

Kommentera

