I natt fick SJs ärendehanteringssystem fnatt

Nygamla ärenden

Inatt måste SJs ärendehanteringssystem ha fått fnatt.

För alldeles efter midnatt fick jag en massa mail med svar på olika reklamationsärenden.

I och för sig har jag många ärenden på gång men alla mailen var kopior på mail som jag fått tidigare i veckan.

Så även om jag fick en massa mail med värdebevisnummer har jag ingen glädje av dom för det är samma bokningsnummer som i de ursprungliga mailen.

Men lite märkligt var det i alla fall det som hände.

Kanske var det en mailkö i ärendehanteringssystemet som startades om automatiskt i natt.

För inte satt man på SJ Kundtjänst och gick igenom gamla ärenden en gång till?

7 svar to “I natt fick SJs ärendehanteringssystem fnatt”

  1. Joel Says:

    Detta hände även mig. Trodde att de har börjat jobba natt men det verkar ju inte så…

  2. Jonas Says:

    Fick också något tuppjuck i inkorgen under natten. Känns varken speciellt trevligt eller seriöst – också bara med ett (1) ärende.

  3. Oskar Lodin Says:

    Villken härligt primitiv eposthanterare du har 🙂

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: