Gissa vilken station jag besökte idag ?

IMG_6842

Ni som följer min blogg kan säkert gissa vilken station jag besökte idag.

IMG_6833

Lite tragiskt var att medan jag satt där kom det in en ung man och tömde papperskorgen men sedan gick han och resenärerna fick sitta kvar bland allt skräp.

IMG_6844

Kanske läge att ta ett omtag kring städrutinerna på denna station.

10 svar to “Gissa vilken station jag besökte idag ?”

  1. Olof Samuelsson Says:

    Peking!;) eller Norrköping som det egentligen heter. Gick du gate upp o gate ner o glane i skyltfönstra? Denna delen var avstängd under en tid förra året, misstänker att företaget har haft svårt att hinna med allt när denna del öppnade igen. Ser ofta ut så här efter ruschen.

  2. janrem Says:

    …lortköping..

  3. Åke Says:

    För första gången har jag gissat så pass rätt att kan skriva här att jag kunde det! Har aldrig varit i Norrköpings stationshus, men tack vare dina tidigare fina skriverier så var det lätt!

  4. Jonas Says:

    Med sådana här samarbetespartner behöver inte SJ några fiender.

    Hur svårt kan det vara?

    Man har en bloggare som håller örnkoll på stationen och man följer därefter upp vad som blir gjort och ogjort. Stationen har ju varit en svinstia i åratal nu, men jag kan ändå ge mig tusan på att det är någon ansvarig som idag säger; ”det här var en nyhet för mig”.

    Kvalitet, Kontinuitet, bitte.

    Trist också för SJ att behöva låta sina kunder vada omkring på dylika misskötta stationer.

  5. Olof Antonsson Says:

    Undslipper mig en vag gissnin om att dylika bekymmer var mer lätthanterliga innan viss utförsäljning, då aktuell kommunikation myndigheter/bolag sinsemellan kunde flyta mer friktionsfritt.

  6. lenniebergfalk Says:

    I like your blog!

  7. lenniebergfalk Says:

    Please check my blog too!
    http://windowsofsweden.blogspot.se/

Kommentera

