Bildgåtan jag inte klarade av

Var

En läsare av min blogg skickade in denna fina bild på en station och frågade om jag kunde gissa vilken stad det är frågan om.

Jag grunnade i ett helt dygn men kom inte på svaret – inte förrän jag fick en ledtråd.

Kanske mina läsare är duktigare än jag och kan gissa stationen.

16 svar to “Bildgåtan jag inte klarade av”

  1. brommabo Says:

    Gissar att det är Xxxxxxxxx.

  2. Joel Says:

    XXXXXXXXX gissar jag på.

  3. Jonas Jakobsen Says:

    Flen tror jag det är

  4. janrem Says:

    Kanske den lilla orten som ligger lite ”offside” med få bokstäver och med hänförande utsikt från stationsområdet??

  5. Per Says:

    Jag vet!

  6. Josefin Says:

    Gissar på Värnamo.

  7. Ola Says:

    Sundsvall??

  8. ullevidsdal Says:

    Sollefteå tror jag.

Kommentera

