Ofräscht eller är jag känslig?

Ofräscht eller är jag känslig

Åkte idag ned till Katrineholm för att luncha och hade bokat plats i 4-gruppen för att njuta av den förväntade rödingen.

När jag bordade i Södertälje Syd fick jag sällskap av en man som reste i sandaler utan strumpor och minst sagt ofräscha naglar med väl utbredd nagelsvamp.

Kanske jag är lite för känslig – men maten smakade inte lika gott som vanligt.

Eller är det bara jag som är lite för känslig – lite får man kanske tåla?

3 svar to “Ofräscht eller är jag känslig?”

  1. Andreas Says:

    Då sandaler med strumpor inte är snyggt någonstans tycker jag att han gör rätt. Dock hade jag själv, om jag hade haft nagelsvamp, valt att inte visa upp det för omgivning. Då med hjälp av strumpor och skor (ej sandaler).
    Sen kan du låta bli att titta också.

  2. J N T Says:

    Så fort kvicksilvret tar sig upp mot 20-sträcket tycker alltför många svenskar att det är fritt fram att klä sig som man vore på stranden oavsett var man befinner sig… För övrigt, tack för en mycket bra och intressant blogg! Ljuvlig läsning för oss tågnördar:-)

Kommentera

