Ballongförbud – Gissa stationen

På vilken station råder det uttryckligt ballongförbud? ( Bild av tacksam läsare av bloggen )

Ja, denna skylt som förbjuder ballonger finns på en station.

Bilden inskickad av tacksam läsare av min blogg.

Men vilken får man inte ha ballonger på?

5 svar to “Ballongförbud – Gissa stationen”

  1. Jonatan Gonte Kindh Says:

    Ack, för en gångs skull är jag så stensäker att jag avstår från att skriva det, så får någon annan gissa 😉

  2. Barista Says:

    Finns det kanske en uppgång från stationen till ”Anna Lindhs Plats”? Passerar flera såna skyltar de gånger jag tar tåget till jobbet och brukar fundera på om ballonger är ett vanligt förekommande problem på tågstationer..?

  3. Fixxxer Says:

    Jag gissar på xxxxx C, såg detta när jag var där för lite mer än en månad sedan och skrattade gott 🙂

Kommentera

