Gissa stationen

Voilken station är det ( Läsarbild )

Vi fortsätter med en ny station att gissa och en ledtråd är att det inte är Katrineholm.

Bilden är inskickad av en tacksam läsare av min blogg.

Men vilken station är det?

9 svar to “Gissa stationen”

  1. joachimkrumlinde Says:

    Om det inte vore för att det är så lite bilar på gatan så skulle jag gissa på Xxxxx C.

  2. jgklsjlga Says:

    Xxxxxx X?

  3. Jan L Says:

    Ta mig tusan – just Xxxx C (rätt antal bokstäver) saknas i min bildsamling. Det måste åtgärdas.

  4. janrem Says:

    Staden, mången student färgat
    där också Fritjof P och Sten B härjat
    här gäller det att vara klok och sund
    annars må man fråga de lärde i Xxxx.

  5. Soffie Says:

    Fick, hemlängtan när jag så bilden. Bodde i denna stad i 14 år och passerade denna station nästan dagligen. Lunds Centralstation med ovanligt lite trafik framför som någon radn påpekat.

Kommentera

