Man med hund – Eller är det det ?

Man med hund - Eller är det det?

Kan berätta att det som ser ut som en trassselsudd faktiskt var en alldeles charmerande hund.

8 svar to “Man med hund – Eller är det det ?”

  1. Marcus Says:

    Först när jag tittade tyckte jag det såg ut som en igelkott 🙂

  2. Olof Antonsson Says:

    Tillåter mig en fundering på annat ämne. Har noterat att ett antal SJ Resebutiker på kort tid har lagts ned, något det inte skyltats mycket med någonstans alls. Exempelvis Falköping och Borås. Då nedläggningar skett på dessa geografiskt relativt närbelägna orter gissar jag att detsamma ägt rum även på ett antal andra orter ute i landet. Är detta något du märkt eller vet mer om anledning/ar till?

    • arskortguldsj Says:

      Bra fråga.

      Falköping kände jag till då jag har kontakter där men Borås var jag inte medveten om.

      Vet ej om det finns någon översikt över vilka ställen man stängt sina Resebutiken men det är en intressant fråga som är värd att följas upp.

      • arskortguldsj Says:

        Nu har jag en mer komplett lista:

        Falköping
        Borås
        Trollättan
        Halmstad
        Hässleholm
        Varberg
        Falun
        Växjö

      • Olof Antonsson Says:

        Tack. En tveksam utveckling ur kundsynpunkt tycker jag, samtidigt som den allt mer konkurrensutsatta marknaden kräver nedskärningar. Många av de mindre stationerna reduceras iom nedläggning av resebutikerna till Pressbyrå + vänthall.

  3. Apachez Says:

    Det där är ingen hund… det där ÄR trasselsudd =)

Kommentera

