Ännu en station som jag dock inte kände igen

Ännu en station som jag dock inte kände igen

En läsare av bloggen skickade in denna station men skam till sägandes kände jag inte igen stationen trots att jag varit på platsen.

Nu löste jag det i alla fall – men känner ni igen stationen?

12 svar to “Ännu en station som jag dock inte kände igen”

  1. Patrik Says:

    Xxxxxxxx?

  2. christian Says:

    Xxxxxxx?

  3. Jakob La Says:

    Stilen men inte formen stämmer med Falköping…

    • arskortguldsj Says:

      Stämmer och det är inte Falköping. 🙂

      • Jakob La Says:

        Kan du ge någon ledtråd? Jag förstår inte vad Ikea-skylten gör där. Kan inte komma på någon centralstation som ligger intill ett Ikea-varuhus. Är det en reklamskylt? Eller hör den till något Ikea-kontor (ej varuhus)?

      • arskortguldsj Says:

        IKEA-skylten har jag ingen förklaring till men förmodligen ligger IKEA i närheten – men säker är jag inte.

        En ledtråd kan vara att det trots allt är en centralstation – fast en liten sådan.

      • Jakob La Says:

        Äntligen… Det var inte lätt! Får jag ge mig själv en ledtråd (1-poängsnivån) så blir det Peace & Love. Och fattar jag rätt kommer Ikea snart öppna alldeles intill. Förmodligen ett av få centralt belägna Ikea-varuhus.

      • arskortguldsj Says:

        Alldeles korrekt.

        Funderade själv över IKEA-skylten men du kom på svaret även för den.

        IKEA-skylten

        Bra jobbat!

  4. Joel Says:

    Xxxxxx ?

Kommentera

