Min nya bakgrundsbild

Vy från Handens pendeltågstation över sjön Handen-

Jag byter regelbundet mina bakgrundsbild på mina datorer och oftast är det bilder på barnbarnen men denna gång är det är tågbild.

Det är bild från Handens pendeltågstation men vy över den närliggande sjön Rudan med ett kvarlämnat fågel/insektsträd förgrunden och vattenfontänen mer i bakgrunden.

Just igår var det ett fint ljus så det blev en bra bild som jag nu har som bakgrundsbild på mina datorer.

Vill ni använda av er av bilden så finns den för nedladdning här ( Vy från Handens pendeltågstation över sjön Handen )

Nästa gång får det bli en vinterbild men förhoppningsvis är det först om några månader.

Kommentera

