Den här stationen fixade jag – men gör ni?

Den här stationen fixade jag - men gör ni?

Efter lite grunnande kom jag på vilken station denna bild är tagen – men det var inte helt enkelt.

Bilden är tagen av en tacksam läsare av min blogg som har vänligheten att förse mig med mer eller mindre svåra bildgåtor – så även denna.

Så gissa på nu . . .

6 svar to “Den här stationen fixade jag – men gör ni?”

  1. Robert Says:

    Ingen gissning, men jag har ytterligare en bildgåta till dig och dina läsare. Vart kan jag e-posta den?

  2. Bengt Says:

    Någonstans längs en liten ”dieselbana” i Småland !
    😀

  3. Petter Says:

    Abisko!

Kommentera

