Ännu en bildgåta som jag inte kunde lösa

Station

Tacksamma läsare skickar in fler bilder på stationer som man ber mig försöka identifiera och även denna misslyckades att jag att identifiera.

Så jag måste vända mig till mina duktiga läsare för att hjälpa mig med att identifiera stationen.

Så är det någon som känner igen den mysiga väntsalen?

4 svar to “Ännu en bildgåta som jag inte kunde lösa”

  1. Bengt Says:

    Sundsvall – Vängåvan ?

  2. Michael DK Says:

    Degerfors. Var den verkligen så svår?

    //Michael

Kommentera

