"Use your surfing kitty in any way you wish"

Skärmklipp

Jag berättade häromdagen att SJ nu introducerar en ny internetportal på sina SJ 2000 snabbtåg. ( SJs nya internetportal på SJ 2000 börjar ta form )

Om man testar den engelska varianten möts man av ett liten lustig text – "Use your surfing kitty in any way you wish".

Man undrar lite vad SJ menar med texten.

6 svar to “"Use your surfing kitty in any way you wish"”

  1. Du vet vem. Says:

    Surfkatta.

  2. nsslan Says:

    Har inte alla en surfande katt?

  3. Matts Baaz Says:

    Jag har för mig att det på svenska står ”Surfpott” eller ”surfing pott” (vilket skulle vara en särskrivning, jag vet =). ”Surfing Kitty” är hur som helst ett uttryck jag aldrig hört förut i den bemärkelsen.

    • Du Vet Vem Says:

      Stämmer, ”Använda din surfpott till det du vill” står det på svenska.” …Kanske borde vara ”Använd” istället dock..

Kommentera

