Dumle har stigit ombord 1 klass SJ snabbtåg

Dumle har stigit ombord 1 klass snabbtåg

Tidigare berättade jag att dom ratade mintkakorna i buffén 1 klass på SJ Snabbtåg ersatts av dom tidigare så omtyckta browniesbitarna. ( Mintkakor ut – Brownies in )

Idag noterade jag att dom fått sällskap av Dumlekolor som nu ligger där så röda och frestande bland den lite nyttigare frukten.

Själv är jag försiktig med Dumlekolorna för dels så ryms dom inte i min kostcirkel och kan vara lite farliga för mina lite gamla plomber.

Men ni övriga kan njuta av dom  goda kolorna så håller jag mig till browniesbitarna.

3 svar to “Dumle har stigit ombord 1 klass SJ snabbtåg”

  1. sjguide Says:

    Fast på 642 ihår fanns bara Dumle 😦 Men då vet jag i alla fall hur det ska se ut

  2. Marcus Says:

    Brownies är tillfälligt slut från leverantören därav ersätter man med Dumle en kort period. Brownien är tillbaka ca 25okt.

Kommentera

