Inte IKEAS lekrum men vilken station?

Inte IKEAS lekrum men vilken station?

Jag var och hälsade på en medelstor station i veckan och hittade denna utsmyckning som inte satt på något sätt undangömd och som jag tycker är lite märklig.

Naturligtvis undrar jag om ni kan gissa stationen ( och det gör ni säkert snabbt ) men jag är lite mer nyfiken på varför just denna utsmyckning.

Så vilken station var det jag besökte i veckan?

4 svar to “Inte IKEAS lekrum men vilken station?”

  1. nsslan Says:

    Gävle? Och det gissar jag på endast pga av väggfärgen. Jag har aldrig sett djuren.

  2. Sandra Says:

    Hej! Den tjusiga utsmyckningen finns i Eskilstuna. Jag gillar den starkt!

Kommentera

