Ännu en trotjänare har stigit av SJs tåg men ny trekant har stigit ombord

Ännu en trotjänare har stigit av SJs tåg men ny trekant har stigit ombord ( Foto: Anonym )
Nytt hårt bröd i 1 klass på SJs Snabbtåg 

Inte bara Leif Mannerström har stigit av SJs snabbtåg utan även det klassiska hårda runda "Pyramidbrödet" har lämnat maten i 1 klass på SJs snabbtåg. ( Leif Mannerström har stigit av tåget och gått till sjöss )

När jag bärjade åka tåg så tyckte jag att dom runda lite hård knäckebrödet var lite tråkiga. Men efter tid kom jag att älska bröden och det är med viss saknad som jag noterar utbytet.

Istället blir det trekantiga Leksandsbröd  och det är inget fel på dom – men lika utmanande för tänderna som det tidigare pyramidbrödet är det nya brödet inte.

Men jag gissar att dom flesta resenärerna tycker att detta nya hårda bröd är minst lika om inte godare än det tidigare.

Och – det är kanske inte tågvärldens viktigaste fråga.

Kommentera

