Möt "Melvin" – Min tågförälskelse idag

Möt "Melvin" - Min tågförälskelse idag

Idag mötte jag "Melvin" som jag omedelbart förälskade mig i.

Han gillade verkligen att åka tåg och passade på att flörta med den unga kvinnan som stod utanför på plattformen.

Här kan ni träffa "Melvin" i form av en kortvideo. ( Möt "Melvin" – Min tågförälskelse idag ).

Dagens fråga är inte vilken station jag tog bilden på utan vad det är för en hundras? ( 100% OT-fråga )

8 svar to “Möt "Melvin" – Min tågförälskelse idag”

  1. Molle Says:

    Cool jycke
    Schäfer?

  2. jan Says:

    Vit herdehund

  3. UPA Says:

    Hmmm I vilken klass????? Servering i vagnen??
    (Jätte-allergisk!!)

  4. mrtn Says:

    Känns mindre fräscht att slå sig ner i den stolen efter att en hund suttit där.

Kommentera

