Okända SJ Priokampanjer

 Den okända SJ Priokampanjern

Häromdagen när jag bokade några resor upptäckte jag att man fick 200 extra Priopoäng om man bokade ombokningsbar eller  återbetalningsbar biljett.

Hade inte hört något om kampanjen så jag sökte på SJ Prios hemsida men hittade ingenting.

Kontaktade SJ som berättade att det inte står något detta på SJ.se, men då man bokar biljetten och kommer till priserna så kan man där se att man får extra poäng där.

Lite märkligt är det kanske att det finns dolda "rabatter" lite här och där.

Har du missat några av dessa "osynliga" kampanjer så är det inte så mycket att gråta över.

Man får i alla fall inga priopoäng – för även dom är osynliga!

10 svar to “Okända SJ Priokampanjer”

  1. lorry Says:

    Är priset 0 kronor så är det mig enligt mig logiskt !

  2. Markus Says:

    Men det står ju att du får 200 extrapoäng, ska du då inte ha det? (även fast det kostar 0 kr att boka biljetter om man har årskort guld).

  3. Joel Says:

    Detta ”erbjudande” har funnits sedan slutet på september (minst). Dock har jag inte fått några extra poäng än för mina resor ( har inget årskort). Kanske dax att fundera på om det gäller eller inte.

  4. lorry Says:

    Jaha…
    Om jag har ett årskort och bokar 9 resor idag och bara åker en och… så många poäng.Dessutom är två styckan av dessa två timmar försenade så dessa reklamerar jag .fast jag aldrig åkt dem…..

    • gjkaljglsakjgal Says:

      Det här leder mig till en intressant fråga: Får årskortsresenärer samma ersättning vid försening oavsett resans längd? Ger två timmars försening från Örebro central till Örebro södra samma ersättning som två timmars försening från Narvik till Østerport?

  5. Robert Andersson Says:

    Enligt sidan så ska jag få 200 poäng när jag bokar en lokal bussresa med länstrafiken. Inte fick jag det 🙂

Kommentera

