Man som släpar på rullväska – Var fotade jag detta och vad är det ?

Man som släpar på rullväska - Var fotade jag detta och vad är det ? 

Ja, just det – Var fotade jag detta och vad är det?

Den första frågan vet jag förstås svaret på men den andra frågan har jag bara lite perifer information om.

Men säkert vet många av dom som känner till platsen mera vad det egentligen är – förutom en man som strävar med rullväska.

5 svar to “Man som släpar på rullväska – Var fotade jag detta och vad är det ?”

  1. Sven Says:

    Med hänsyn till kroppens lutning måste hjulen på rullväskan vara mycket tröga, eller helt saknas.

  2. Karl Says:

    Hej Årskortguldsj! Kommer du ihåg mig från stora tågdagen? Jag vann frågetävlingen där. Jag ville bara säga att jag kollade på en av dina videos nyss när du reste till Umeå. Jo, föressten det har varit en urspårning vid södra station! Men jag vann 750kr på en resa det blir med SJ3000 till Umeå! 😀 Med vänlig hälsning, Karl från stora tågdagen!

    • arskortguldsj Says:

      Jo, det har varit lite struligt igår och idag men jag hoppas det reder ut sig för det är lite besvärligt att ta sig in till och ut från stan från Haninge ( och den sträckan kan jag 🙂 )

  3. nsslan Says:

    Jag skulle gissa på Uppsala, men det kan ju hända att det finns andra tågperronger i landet som liknar deras.
    Jag vet dock inte vad det är för skulptur. Kanske något gjort i papier-maché för något konstprojekt?

Kommentera

