Nu har mitt nya årskort kommit – Ordentligt frankerat

IMG_6399-2

Mitt tidigare och en annan resenärs årskort hade lite problem med frankeringen. ( Genväg blev senväg )

Men här har man tagit det säkra för det osäkra – och satt på ett riktigt frimärke.

 

2 svar to “Nu har mitt nya årskort kommit – Ordentligt frankerat”

  1. By Says:

    Du måste väl snart ha åkt alla turer? Eller har du någon ”svart fläck” på kartan?

    I bloggheadern står det fortfarande FEMTE året.

    Du har en blogg som både är intressant och skojig att följa!

    • arskortguldsj Says:

      Oja, jag har många svarta fläckar tex i Bergslagen, Blekinge och Skåne.

      Tack för tipset att headern inte var uppdaterad – men det är den nu.

      Kul att du gillar vad jag skriver. 🙂

Kommentera

