Gissa vad var ?

Gissa vad var ?

För närvarande håller jag på med några andra projekt när jag inte åker tåg varför jag just nu har en tågkö av inlägg som jag snart kommer att släppa loss.

Men under tiden kan ni gissa vad jag fotat var ?

Kanske inte så svårt men bilden är i alla fall färgglad.

4 svar to “Gissa vad var ?”

  1. UPA Says:

    Glasklart! Cst

    • arskortguldsj Says:

      Japp, den traditionella julmarknaden.

      Kan faktiskt rekommendera just detta stånd som har alldeles utmärkta lite exotiska produkter.

      Om ni är intresserade för när det är slut är det slut och strax före jul brukar det bara finnas lite salamikorv kvar.

  2. Mikko Says:

    Kollade in korvförsäljningen idag

Kommentera

