Igår kom det en liten trevlig julgåva från SJ

Igår kom det en liten julgåva från SJ

Igår fick jag en liten julgåva från SJ i form av ett julkort med ett "presentkort" på 13.000 SJ Priopoäng.

Vet ej om anledningen till att jag fick "presentkortet" var att jag skrivit positivt om SJ eller för att jag ibland har kritiska synpunkter bolaget.

Eller är det kanske så enkelt som så att alla med årskort får denna lilla "uppmuntran".

I alla fall var det trevlig och jag kommer även att nästa år berömma SJ när befogat och inspirera till förbättringar när jag upplever något som är tokigt.

Men alltid trevligt med lite uppmärksamhet från en leverantör – särskilt till jul.

6 svar to “Igår kom det en liten trevlig julgåva från SJ”

  1. Jonas Says:

    Har haft årskort guld lite längre än dig och har inte fått någon julgåva och det beror nog på att jag klagat så mycket. Mestadels för döva öron och föraktfull tystnad.

    Nu orkar jag inte klaga längre (blir lite tröttsamt i längden), så nästa år kan kanske även ickebloggande kunder få en uppskattning?

    Fast å andra sidan är 13 000 poäng knappast värt att knipa käft om att SJ misshandlar sina stamkunder på ett så pass utstuderat sätt. Nu försvinner 1 klass snart (och kanske lika bra det) så just årskort guld, som koncept, går nog i graven inom ett år eller två. Men det hör väl tiden till.

  2. Elias Says:

    Hur många med ÅKG bloggar om stora grå..? 😉

Kommentera

