Tips: SJs lounger har söndagsöppet

Tips: SJs lounger har söndagsöppet

Kanske vet inte alla att SJs lounger är öppna på söndagarna mellan 14.00 och 20.00 ( 14.00 – 19.00 i Göteborg ).

Lärdagar har man stängt men många tror som även jag att man även har stängt på söndagarna men det har man inte.

Idag kom jag lite tidigt till mitt pendeltåg så jag vandrade runt i den stora vänthallen på Stockholm C och funderade på vad jag skulle göra.

Men då kom jag på att loungen hade öppet så snabbt dit för en dubbel espresso och pepparkaka ( utan sylt för det finns gränser ).

Så tänk på det om ni skall ut och resa eller som jag kommer hem från resa att loungerna har öppet – även på söndagarna.

2 svar to “Tips: SJs lounger har söndagsöppet”

  1. Robert S Says:

    Det var förvisso ett bra tag sedan jag var där…så jag känner inte riktigt igen mig.

    Har de nya möbler i Stockholmsloungen…?

Kommentera

