Jippi! – Nu har SJs julgåva kommit

Skärmklipp

I ett tidigare inlägg har jag berättat att jag liksom många andra resenärer fick en liten julgåva av SJ nämligen 13.000 SJ Priopoäng.

Poängen skulle komma 14 dagar efter det man "hämtat ut" gåvan men efter tre veckor hade det inte kommit några poäng ( SJs julgåva som aldrig kom ).

Nu var det ingen stor fråga men lite märkligt tyckte jag och en hel del andra och man missar lite av "goodwillen" med gåvan när man inte levererar den.

Men häromdagen kom dock poängen – kanske lite sent – men i alla fall.

Kanske åkte jultomten tåg och råkade ut för ett omfattande signalfel?

4 svar to “Jippi! – Nu har SJs julgåva kommit”

  1. Jan L Says:

    Ja titta – där var dom… 🙂

  2. Jonathan Says:

    Man kan ju undra exakt HUR julklapparna delades ut? Hade Tomten koll på vilka resenärer som varit extra snälla eller hamnade jag på svarta listan av någon anledning? Inne på mitt sjunde ”ÅKG/RP” utan större incidenter så kan jag känna ett litet styng av avundsjuka på dom som fick paket… 🙂

Kommentera

