En nolla betyder så mycket – Men vad?

IMG_0593-001

Träffade idag en trevlig man från Trafikverket som gick runt på Stockholm C och kollade att alla signaler stämde med den dokumentation han bar med sig vilket får anses vara en hedervärd uppgift.

Han berättade också för mig att det stod en "nolla" – lite sliten men ändå – på perrongkanten och vad den betydde.

– Men vet ni?

Klart ni vet men i så fall är det bara att svara det – "Jag vet".

12 svar to “En nolla betyder så mycket – Men vad?”

  1. Mikaela Says:

    Självklart vet jag!

  2. Magnus H Says:

    Kan vara en av de viktigaste nollorna i hela landet! 🙂

  3. nsslan Says:

    Jag vet. 🙂

  4. Bengt Says:

    Jag tror jag vet också!

  5. André Says:

    Jag vet inte, kommer det ett svar snart?

  6. martinwelen Says:

    Kan det vara nollpunkten på järnvägsnätet kanske? Någonstans måste den ju ligga, och Stockholm C är väl mest rimligt.

Kommentera

