Snuskigaste hissen alla kategorier i Katrineholm

I morse när jag skulle ta mig ned till spårundergången på Katrineholm C och hade en tung väska behövde jag att använda mig av hissen.

Men när jag öppnade den möttes jag av den snuskigaste hissen jag någonsin träffat på under alla mina 6 år på spåren.

Trots att jag hade tung väska släpade jag den nedför trappan – hellre än att åka sophiss med fötterna i urin och fekalier.

Tyvärr ett verkligt bottennapp i – Katrineholm

3 svar to “Snuskigaste hissen alla kategorier i Katrineholm”

  1. Johan Says:

    Fy fan. Städansvarig borde sparkas.

  2. Johan Says:

    Fler väktare behövs. Då händer inte sånt här.

Kommentera

