En nästan underbar måndag morgon

Man kan undra varför man stiger upp kvart i fem en måndag morgon för att ta bussen kvart över fem för att sedan ge sig ut och åka tåg – när det är ett så ruskigt väder – och när man inte är tvungen.

Men, jag hade bokat och lyckats boka in mina favoritplatser ( 17 på SJ 2000 och 31 på SJ 3000 ).

Så det vore synd att inte utnyttja platserna när jag ändå hade bokat dom och var väntad ombord.

Sedan var det en lite komplikation att mina bokade favoritplatser redan var upptagna när jag steg ombord – men det var i alla fall en trevlig dag på tågen.

Och i Katrineholm sken solen – trots allt  . . .

2 svar to “En nästan underbar måndag morgon”

  1. Niklas Says:

    Bra musik Vilket band spelar?

Kommentera

