Vårtågresenär

Våren - kanske den bästa tiden att åka tåg.

Våren – kanske den bästa tiden att åka tåg.

5 svar to “Vårtågresenär”

  1. tobias Says:

    Alla är inte lika glada. Har du synpunkter på Veolia:s uppsägning av personal och SEKO:s varsel?

    • arskortguldsj Says:

      Hej Tobias,

      Jag har valt att att på bloggen och även på min FB-sida fokusera på tågresandet från resenärens perspektiv.

      Självfallet reflekterar jag även på andra saker när det gäller tågtrafik men dessa tankar redovisar jag i så fall i andra sammanhang.

      Tack för att du ställde frågan så jag fick tillfälle att belysa hur jag tänker.

      /Årskort Guld SJ

  2. Jonas T Says:

    Det är just därför din blogg är så bra, att den enbart handlar om tågresandet ur resenärens synvinkel!

  3. Mikko Says:

    Södertälje Syd har bra utsikt

Kommentera

