Sommarens tester av trerättersmenyer kom av sig redan i starten – Ingen mat ombord

Bild från annat tåg som jag åkte idag.
Bild från annat tåg som jag åkte idag.

Jag hade tänkt mig att inleda testerna av sommarens Trerättersmenyer men en resa söderut.

Tyvärr fanns den bokade maten inte på tåget som inledningen av mattesterna full lite plats redan i starten.

Detta trots att den supertrevliga personalen försökte att trolla.

Man får hoppas att det går bättre nästa gång jag skall testa maten – att min bokade mat finns med ombord.

4 svar to “Sommarens tester av trerättersmenyer kom av sig redan i starten – Ingen mat ombord”

  1. Jonas T Says:

    Riktigt dåligt att man inte kan säkerställa leverans av den bokade maten. Ser fram emot ditt test av Trerättersmenyerna! Själv har jag testat menyn med Laxwallenbergaren och den var patetiskt dålig:-( Ha en fortsatt bra sommar!

  2. Kalle Says:

    Hur många företag kan egentligen hålla på så här?

    Det är ju liksom inte någon enstaka gång du faktiskt beställt en tjänst/vara av detta företag och leveransen har uteblivit. I princip trots att du ända pröjsar….

  3. Ola Zackrisson Says:

    Jag har serverats laxwallenbergare tre gånger på raken så det börjar bli lite tröttsamt. I början hade de även problem med logistiken så efterrätterna stämde inte med menykorten. I tisdags reste jag med 540 Hässleholm-Stockholm och vad serverades återigen? Laxwallenbergare! Nu börjar jag bli nyfiken på hur de tänkt. Jag börjar tvivla på slumpen. Det intressanta är att de på 540 hade erbjöd en alternativ bricka med lufttorkad skinka, kyckling och pasta. Den fanns med av misstag enligt den trevliga personalen:)

Kommentera

