En trevlig eftermiddagstur med Silverpilen till Utö

En solig eftermiddag mitt i juli gjorde jag en spontan dagstur till Utö med trevliga Silverpilen.

Det är en tur som jag gjort flera gånger tidigare men varje gång är det lika roligt att besöka Utö.

Från Årsta brygga går båten via Spränga och Näsudden till Gruvbryggan vilken är den plats turisterna oftast hamnar.

Nu gjorde jag bara en kort tur och spetsvände men jag  passade på att under det korta uppehållet på ön ta lite bilder.

Så luta er tillbaka och . . . . njut

2 svar to “En trevlig eftermiddagstur med Silverpilen till Utö”

  1. Per Says:

    Härligt! Tack för dina vackra resereportage.

Kommentera

