Fortfarande ingen lösning på problem att boka via SJs hemsida med mitt SJ Årskort Guld

Jag har löpande berättat om mina problem med att boka resor via SJs hemsida www.sj.se.

Problemen har existerat sedan jag köpte mitt årskort i november förra året och trots insatser från SJs IT-avdelning har man tyvärr inte kommit fram till någon lösning.

Det lite tragiska är att det är samma problem idag som för åtta månader sedan.

Man hoppas bara att det skall gå att boka som vanligt innan årskortet går ut om nu snart 4 månader.

2 svar to “Fortfarande ingen lösning på problem att boka via SJs hemsida med mitt SJ Årskort Guld”

  1. Karl-Gunnar Says:

    Hade det inte varit enklast att du fick ett helt nytt kort?
    Andra kort tycks ju fungera, mitt bl.a.

    • arskortguldsj Says:

      Nu är det inte det fysiska kortet som är ett problem utan mitt konto.

      Har dock föreslagit att man skapar ett nytt konto men det vill man inte göra vilket jag i och för sig kan förstå och acceptera.

Kommentera

