Var var jag igår?

IMG_8843

Tänkte ta en lugn eftermiddag i solskenet på balkongen men efter 30 minuter tröttnade jag och insåg att om jag skulle suttit kvar skulle jag börja prata med krukväxterna.

Tänkte först att åka till Uppsala oh fota i det fina vädret men då det var lite sent på eftermiddagen tog jag istället bussen.

Väl framme lät jag kameran arbeta och fångade en hel del trevliga bilder som jag gärna detar med mig av.

 IMG_8844

 IMG_8856

 IMG_8859

 IMG_8872

 IMG_8880

 IMG_8882

         IMG_8991

   IMG_9008

 IMG_9047

 IMG_9055

    IMG_8901

Men vart reste jag igår?

4 svar to “Var var jag igår?”

  1. bengtrahm Says:

    Kan det vara Dalarö?

  2. Mikko Says:

    Jag har inte varit på dalarö sen jag var en grabbhalva påväg till kollo

Kommentera

