Strul med att beställa SF Biobiljetter hos SJ Prio

 Ått bilbiljetter drgana - Men blir det några biobiljetter?

Det tycks vara någon form av hemsökelse som gör att jag ofta får problem när jag skall beställa SF Biobiljetter hos SJ Prio och så även senast när jag skulle beställa.

SJ Prio startade i måndags en kampanj där man säljer biobiljetter för 3.000 poäng ( normalt 4.000 poäng men jag vet inte om man kan beställa dom för det ) TIPS: Har du SJ Priopoäng som snart fryser inne – Köp biobiljetter.

Jag hade lite poäng över så jag beställde två biljetter men vid “betalningen” gick något snett och jag fick bara en biljett samt felmeddelande att något gått snett och att SJ Prio skulle kontakta mig.

Jag tog det säkra före det osäkra och reklamerade köpet på direkten men fram till nu har ingen från SJ Prio hört av sig.

Eftersom jag ville ha 2 biljetter som var det maximala antalet man kunde beställa så gjorde jag fler försök att beställa men med samma negativa resultat.

Så det är bara att avvakta att SJ Prio hör av sig men jag hoppas att det finns biljetter kvar då.

Men så gick jag in på mitt poängkonto och kollade och kunde direkt se att man dragit 3.000:- poäng för 8 biljetter . . . .

Så så långt som till betalning har transaktionerna i alla fall gått men jag är tveksam till om jag får så många om ens någon biobiljett.

Jag känner ingen oro att poängen krediteras om något skulle ha blivit fel – men jag skulle gärna vilja biobiljetterna.

I alla fall dom två som man kan beställa.

PS: Innan jag beställde mina biobiljetter beställde jag två för en annan person. Kanske är det "kakor" från denna beställning som orsakade problemet. Bara en tanke.

4 svar to “Strul med att beställa SF Biobiljetter hos SJ Prio”

  1. UPA Says:

    Jag har samma problem som Du! Dom var j-vligt snabba med att dra poängen men några biobiljetter har jag inte sett röken av ännu. 😦 SJ skyller på att deras samarbetspartner Evite sölar!

    Jag har haft motsvarande problem med deras evinnerligt tjatiga undersökningspartner Mind. 😦

  2. Anders Törnkvist Says:

    Även jag jag har upplevt liknande problem. Poängen drogs tre gånger extra från mitt konto. Inte heller har några biocheckar dykt upp i brevlådan än.

    • arskortguldsj Says:

      Inte heller jag har fått några biobiljetter även om jag tror att dom kommer förr eller senare.

      En annan resenär som jag har kontakt och som bokade samtidigt har inte heller fått några biljetter.

  3. arskortguldsj Says:

    Nu har dom felaktigt debiterade poängen krediterats.

    Dessutom har jag fått mail från SJ Prio att biobiljetterna skall vara på väg.

Kommentera

