Varför tar det så lång tid att få leverans av biobiljetter?

image_thumb

Den 6 oktober beställde jag 2 biobiljetter hos SJ Prios i samband med ett erbjudande som laserades samma dag ( TIPS: Har du SJ Priopoäng som snart fryser inne – Köp biobiljetter ) .

Idag mer än 2 veckor senare har jag inte fått några biljetter. Ej heller andra resenärer som beställt biljetter har fått några biljetter levererade.

image

Om jag beställer en ny kamera eller dator från Dustin före klockan 16.00 har jag den strax efter lunch nästa dag.

– Varför kan SJ inte leverera två tunna biljetter på 14 dagar?

Det kan knappast vara någon större logistisk utmaning att leverera biljetter ens till nästa dag.

Jag fick faktiskt efter drygt en vecka mail om att biljetterna skulle vara på väg men inga biljetter har dykt upp.

Och det planerade biobesöket som jag och min vän hade tänkt att använda biljetterna till har fryst inne – för inte vill jag betala biljetterna två gånger.

Och har man ett erbjudande som man avser att stärka sitt varumärke med – riskerar man i stället att skada det om man inte sköter leveransen.

Det enda kunden kommer ihåg är att leveransen uteblev eller kom väldigt sent.

3 svar to “Varför tar det så lång tid att få leverans av biobiljetter?”

  1. Fran Riddler Says:

    Kollat upp detta och fick till svar att pga teknikstrul hos de som har hand om utskickning av biobiljetterna så gick de iväg den 20 oktober

  2. arskortguldsj Says:

    Biljetterna anlände den 21/10 dvs drygt 2 veckor efter beställning.

Kommentera

