Årskort Guld SJ tar en kortare paus i sitt tågresande

Pressbyrån på Katrineholm C
Pressbyrån på Katrineholm C

Igår gick mitt sjätte SJ Årskort Guld ut och jag kommer i och med detta att ta två månaders paus i mitt tågresande och nytt årskort kommer att inköpas först efter jul- och nyårshelgerna.

Under mellantiden kommer jag att arbeta vidare med att utveckla mitt filmföretag ARONIA | Film samt jobba vidare med den stora mängd   järnvägsmaterial som ligger på kö.

Detta innebär inte att jag gör paus i bloggandet – snarare tvärtom då jag får mer tid över att skriva – men jag kommer inte att synas på tågen.

Så under denna tid blir det inga aktuella bilder från vare sig Katrineholm eller Skövde.

Ungdomsresärer på Skövde C
Ungdomsresärer på Skövde C

Men kanske en film från invigningen av Laxå station sommaren 2012 eller sommarfest i Skövde.

Väl mött på tågen i januari – men vi håller kontakten här.

4 svar to “Årskort Guld SJ tar en kortare paus i sitt tågresande”

  1. Per Says:

    Vi kommer sakna dig på tågen. Läser bloggen varje dag. Himla bra blogg. Tack för att du sprider glädjen i att åka tåg. Tack för att du hjälper oss som reser när SJ och Jernhusen sviker. Frihetslågan brinner. Du är en vardagshjälte. Stort tack!

  2. Per Says:

    Tack för att du står på den lilla individens sida mot den stora staten.

  3. Ulf Says:

    Har du gjort slut på alla priopoäng, eller kommer du att kunna nyttja dem för en del resor för att stilla abstinensen när den blir för stor?
    Lycka till med dig filmprojekt!

    • arskortguldsj Says:

      Tack! 🙂

      Nej, jag har en massa priopoäng kvar men jag såg till att använda dom som förfaller i år till att bjuda min dotter på en 1 klassresa tor Sundsvall för.

      Tror inte det blir några längre tågresor innan jag skaffar nytt årskort då jag just nu är intensivt sysselsatt med filmprojketet och vill fokusera på detta för att få det till att lyfta.

Kommentera

