Vad har hänt med mina restidsgarantier?

image

SJs hantering av mina restidsgarantier har på det hela skötts på ett alldeles utmärkt sätt.

Jag har fått snabba svar och har det har förekommit några fåtal fel har dom snabbt korrigerats utan närmre diskussion.

Den maximala hanteringstiden har varit en vecka men inte så sällan har jag haft svar inom några dagar och ibland inom några timmar – även på helgdagskvällar!!!

Så det bestående sammanfattande intrycket är att SJ hanterat mina restidsgarantiärenden väldigt professionellt.

Därför är det lite märkligt – eller nästan magiskt – att några ärenden helt enkelt har fastnat och verkar inte hanteras alls – även om jag skickat påminnelser.

Detta fördunklar inte det totala positiva intrycket – men det är trots allt lite underligt.

– Så SJ – vad har hänt med mina ärenden som fastnat?

Det är inte pengarna/värdebevisen som jag främst saknar utan mera en insikt i vad som hänt.

2 svar to “Vad har hänt med mina restidsgarantier?”

  1. hampus71 Says:

    Trevligt Du beslutat fortsätta ditt resande och många fina måltider önskas dig av / Anders Be.

Kommentera

