Billiga biljetter med MTR Express

Billiga biljetter med MTR Express säljs på STockholm C

Noterade att MTR Express sålde billiga introduktionsbiljetter på Stockholm C till sin nya linje till Göteborg som startar den 21 mars.

Om jag inte minns fel var introduktionspriset 95:-.

Själv åker jag med första reguljära turen lördagen den 21 mars.

Men redan den 9 mars kommer jag att prova på tåget i samband med invigningen som jag är inbjuden till.

Ett svar to “Billiga biljetter med MTR Express”

  1. Hannes Lindgren Says:

    Hej! Vi har pratats vid någon gång förut på mail och jag måste bara få säga att du är en av mina största bloggidoler och förebilder, och jag skulle väldigt gärna vilja träffa dig någon gång, och skulle höra om du har lust samt är bekväm med att träffa okända, om du vill ses på ett X2000, som tåget nu återigen heter, någon gång? 🙂 Skulle vara riktigt trevligt att få snacka lite resor med dig någon gång, då jag själv också reser otroligt mycket med tåg (även om det blivit lite mindre nu), utbyta lite restips och reseberättelser med varandra osv 🙂 Ha det bra 🙂

Kommentera

