ÅKGSJ besöker nyrenoverad lounge i Stockholm och hälsas välkommen av Christer Fritzon, SJs VD

ÅKGSJ besöker nyrenoverad lounge i Stockholm och hälsas välkommen av Christer Fritzon, SJs VD

Idag besökte jag den nyrenoverade loungen på Stockholm C och hälsades välkommen av SJs VD Christer Fritzon.

Det blev tillfälle till en stund trevligt tågsnack där jag fick berätta hur det var att åka med MTRs nya tåg och Christer Fritzon berättade att han var nöjd med trafikutvecklingen för SJ.

Sedan var det fotodags och både SJ skulle ta bilder till sin Instagramkanal och jag – med hjälp av personal i loungen – fick lite bilder för bloggen.

Förutom nya möbler och inredning i allmänhet som man skall finslipa ytterligare de kommande dagarna så bjöds jag på en intressant nyhet.

Men den återkommer jag till i ett annat sammanhang när jag haft tillfälle att ta lite bilder av loungen lite mer ostört.

Men kan ni inte vänta – besök loungen och se själva vad som är nytt.

Kommentera

