Budskap

Budskap

Tog denna bild på vägen hem idag – ovetande om att den hade dubbel signifikans.

6 svar to “Budskap”

  1. Jonatan Gonte Kindh Says:

    Hmm. Dubbel signifikans?
    Jag är rädd att jag inte följer din tanke så bra den här gången… ^^

  2. jglasjlka Says:

    Är det inte uppvigling att springa runt med sådana tröjor?

  3. Lillemor Carlsson Says:

    Det finns ingenting som är så irriterande som folk som försöker tränga sig igenom spärrarna i rygg på en! Jag slänger alltid en blick över axeln innan jag passerar för att förvissa mig om att jag inte har någon bakom mig som vill smita igenom! Jag tänker inte vara med och betala någon annans resa!!!!!!

Kommentera

