Fika med Crister imorgon

Fika med Crister imorgon

Om du har förvärvat tillträde till SJs lounge i Stockholm kan du fika med Crister Fritzon, SJs VD i morgon den 28 maj mellan 14.00 och 17.00.

Varför jag gör den denna lite illa dolda reklam för SJ är att jag flera gånger kritiserat den tidigare SJ-ledningen för att vara osynlig. Därför är det trots allt läge att notera den nya ledningen syns på ett helt annat sätt.

Jag har träffat Crister och andra i SJs ledning i loungen och jag kan verkligen rekommendera att ta ett snack med dom som leder bolaget.

Fördelen med dessa jippon är att dom trots allt avsatt tid för att just lyssna och prata. Det annat än när man rycker i dom på ett möte eller när dom passerar förbi på Cst.

Och man behöver inte klaga utan man kan ju alltid fråga om något och kanske rent utav berömma om det är relevant.

När jag senast träffade honom i loungen passade jag på att fråga om lounge i Malmö . . . . .

Ett svar to “Fika med Crister imorgon”

  1. Lillemor Carlsson Says:

    Skulle inte skada om han var nere på golvet i centralhallen på cst också nångång så att resenärer utan första klass biljett eller svart prio kort kunde få ställa frågor till honom. Det är de resenärerna som drabbas hårdast när det blir strul och saker inte fungerar. Jag tror att de skulle uppskatta om han tog sig den tiden då och då!

Kommentera

