SOMMARREPRIS – Spårvagn bärgas i Brunnsparken

Nu under sommaren bjuder jag på repriser av några favoriter som haft många tittare.

Några av er har säkert redan sett filmerna som jag presenterar men för många är det säkert första gången.

Så håll utkik för mina sommarrepriser som jag plockat ut för er att kolla på när ni inte ligger på badstranden eller slappar i hängmattan.

Vi inleder med denna actionvideo om som visar hur man snabbt löser ett problem genom gott lagarbetet och som har visat sig vara väldigt populär bland mina tittare.

Spårvagn bärgas i Brunnsparken

En spårvagn har havererat vid Brunnsparken i Göteborg och fick bärgas bort av nästa spårvagn som kom efteråt.

Jag filmade när man kopplade ihop spårvagnarna och här ser ni hur man jobbade för att koppla ihop spårvagnarna.

Alla fall gjorde ett synnerligen professionellt jobb som beundrades av åskådarna.

Ett svar to “SOMMARREPRIS – Spårvagn bärgas i Brunnsparken”

  1. Peter Says:

    Min favvo är när du skäller på SJ mitt i natten gång på gång🙂 ”SJ varför fungerar inte värmen i första klass? ” Förstår din ilska men det är rätt kul.Tack för en bra blogg.

Kommentera

