Test av Dagens rätt: Gluten och laktosfri rätt

 

Vi testar SJs nya Dagens rätt i 1 klass på SJ Snabbtåg.

Denna gång är det Gluten och laktosfri rätt: Pulled oumph (sojaprotein) med morot- och sellerisallad.

Kolla videon och se vad betyget för den nya rätten blev.

6 svar to “Test av Dagens rätt: Gluten och laktosfri rätt”

  1. janrem Says:

    Vart tog det runda hårda brödet vägen??

  2. Tobias Says:

    Och det brödet hade väl knappast serverats till en glutenfri rätt.

    • arskortguldsj Says:

      Exakt!

      Men jag fick faktiskt erbjudande om det då den vänliga ombordaren trodde att jag inte gillade det laktos/glutenfria brödet.

      Om det sedan var Leksandsbröd eller det runda pyramidbrödet som erbjöds vet jag inte för jag ville testa det bröd som ingår i menyn.

  3. Apachez Says:

    Likt det saknade menykortet så saknar jag en skriftlig beskrivning av vad du tyckte om rätten – blir lite segt att behöva se ett 3 min långt klipp för något som skulle kunna ta 5-10 sekunder att läsa…

Kommentera

