Mysteriet med MTR Express taxikupong nu löst

Den 10 november gjorde jag en resa med MTR Express där jag hade köpt ett paket med tågbiljett med måltid och taxikupong på 100:-.

Se även 2015-11-10 Resa till Göteborg med MTR Express och efterföljande taxicheckresa

Väl framme Göteborg testade jag taxikupongen med en taxi från Taxi Göteborg men då visade det sig att taxikupongen inte fungerade.

Efter kontaktat både MTR Express och Taxi Göteborg löste sig mysteriet till slut.

I den här videon berättar jag vad som hände och var det gick fel.

Över 500+ tågvideos hittar du på Youtubekanalen Årskortguld SJ där du även kan prenumerera och få mail om nya videos så snart dom publiceras.

2 svar to “Mysteriet med MTR Express taxikupong nu löst”

  1. Simon Says:

    Har du någon gång planerat att åka nån sträcka utanför Sverige någon gång? skulle vara kul att se dig åka t.ex Flåmbanen eller Snälltåget Malmö-Berlin, de ingår ju inte i årskortet men det är bara en synpunkt om något som skulle vara extra roligt att se på kanalen🙂

    Ha det bra!
    /Simon

    • arskortguldsj Says:

      Tack för tipset!

      Mitt årskort går ut om någon vecka och då kommer jag att ta en paus – okänt hur länge.

      Under den tiden tänker jag göra lite annat än det som jag gör när jag har årskortet så kanske blir det någon annan typ av resa.

      Vi får se vad det kan bli.

      Just nu är jag strängt upptagen med att producera en massa video från tågresor, politik och kulturevent och mina utlandsresor så jag är nog mer upptagen än när jag jobbade.🙂

Kommentera

