ÅRSKORT GULD SJ berättar om sina bistrofavoriter

Alla har vi våra favoriter och för min del är mina bistrofavoriter just nu det förutom Cola Zero, vegetarisk wrap och fruktsallad.

Kolla i videon när jag berättar om mina favoriter från SJs bistro.

Upp till 500+ tågvideos hittar du på min Yourtube-kanal Årskortguld SJ där du även kan prenumerera på kommande videos.

Ett svar to “ÅRSKORT GULD SJ berättar om sina bistrofavoriter”

  1. Tobias Says:

    Chili con Carne byts ut mot Köttbullar med mos om en vecka. Från 2 februari försvinner också möjligheten att kunna förbeställa frukost och dagens rätt i 2:a klass. Gissar att detta hänger samman med att FAS3 i bemanningen nu implementeras, endast två personal ombord. Tydligen ska bistron vara stängd de första 20 minuterna. Hur det ska fungera för oss med PRIO-kort som önskar hämta kaffe direkt efter avgång återstår att se…

Kommentera

