SJ ger rabatt på sina årskort i 1 klass under april månad

 

3 svar to “SJ ger rabatt på sina årskort i 1 klass under april månad”

  1. Gustav Says:

    Som stamkund på SJ hade jag tagit något betydligt starkare än lite kaffe om jag fått beskedet att nya kunder får högre rabatt än stamkunder. SJ AB har nog lite mer att jobba på än mitt bolag som ser återkommande kunder som något positivt.

    Jag var ganska nära att köpa ett årskortguld hos våran statliga aktör med tanke på hur Skjb sänkt sig och jag valt andra leverantörer men detta var nog droppen att välja MTR så långt det är möjligt.

    ”Pinsamt SJ AB” är väl det mest civiliserade jag kan komma på just nu om detta stämmer.

  2. arskortguldsj Says:

    KOMPLETTERING
    Kan köpas under april och maj samt med 90 dagars förköp,
    dvs 31 maj plus 90 dagar är senaste förstadag.

Kommentera

