Spårvagnar dagens tema och jag blev lite stolt

Image3

Idag var temat spårvagnar och jag begav mig till Djurgården för att filma spårvagnar i det sköna sommarsolskenet.

Hade tur för idag var man ute och körde med veteranspårvagnen och jag fick bilder på den samt filmade en tor resa och tog lite fina bilder som skall bli en video så snart som regnskyarna drar in över Haninge.

Image2

Lite stolt blev jag när jag steg ombord och nöttes av ett glatt "Välkommen ombord Jan-Erik". Bägge konduktörerna visste vem jag var även om jag inte själv kände igen dom unga trevliga grabbarna.

Sådant blir man faktiskt väldigt glad och inte så lite stolt av.

Kommentera

