Dags för nytt SJ Årskort Guld

Nu är det dags för nytt årskort och jag börjar resa den 29 augusti med mitt 9:e eller är det 8:e SJ Årskort Guld SJ med länstrafiktillägg.

Denna gång fick jag kortet extra billigt då SJ erbjöd kortet med två månader gratis.

Följ med mig på ett års nya tågresor där jag rapporterar om SJs produkter och tjänster och andra äventyr på mina tågresor.

6 svar to “Dags för nytt SJ Årskort Guld”

  1. Thomas Rådén Says:

    Grattis! Nu börjar äventyret! Hör av dig när du kommer till Norge. Här har vi Flåmsbanan, med 55 promille lutning, brantast i världen på icke-traktionsbana. 20 kilometer med stigning på 900 meter.

    • arskortguldsj Says:

      Spännande.

      Jag vet att Flåmsbanan är en väldig populär turistattraktion och förhoppningsvis får jag möjighet att åka inte bara denna utan även andra vackra och spännande banor i Norgor – utöver Svenska gränsen till Oslo och Narvik.

  2. Thomas Rådén Says:

    Ett program om Flåmsbanen från norsk TV:

  3. Karl-Gunnar Says:

    Grattis. Hur gjorde du för att få rabatt med två månader? Jag står i begrepp att förnya mitt kort efter några månaders uppehåll och nu har abstinensen blivit mig övermäktig

Kommentera

