SJs intetsägande felmeddelande

När jag häromdagen skulle boka en trivial tor-resa med Sjs nya bokningssystem fick jag ett intetsägande felmeddelande.

"Vi ber om ursäkt, något gick fel. Var vänlig försök igen."

Nu löste det sig tack vara både hjälp från SJs kundtjänst och eget initiativ.

Men SJ bör nog se över sina felmeddelanden så att dom hjälper ger ledning och inte bara förvirrar.

Ett svar to “SJs intetsägande felmeddelande”

  1. Anonym Says:

    SJ:s nya hemsida är förskräcklig. Den är väldigt långsam och oöverskådlig och man får inte veta vad som gått fel om det dyker upp ett felmeddelande. Numera bokar jag i princip allt på smartresenär.se (som till skillnad från sj.se även visar MTR Express) medan sj.se bara används om jag behöver en biljett som inte kan bokas via smartresenär.se, t.ex. resor för priopoäng.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: